KEE 203 Pasu-Pasu Ni Tuhanta


KEE No. 203 : 1 - 6 ( Pasu-Pasu Ni Tuhanta )

Ayat 1 :
Pasu-pasu ni Tuhanta,
Sinemani geluhta.
Tiap wari seh man banta,
La ersibar ngaruhNa.
Aku pe, aku pe,
Pasu-pasu aku pe.

Ayat 2 :
Salah dosa la erkira,
Ngaku kami o, Tuhan.
Ngadap kami k’rina enda,
Alemilah o, Tuhan.
Aku pe, aku pe,
Alemilah aku pe.

Ayat 3 :
Ija ndia si darami,
Si ngkawali geluh e.
Yesus ngenca si nampati,
Maka kita la bene.
Aku pe, aku pe,
Sampatilah aku pe.

Ayat 4 :
Kesah Tuhan Si Badia,
Surga nari kap rehna.
BengketiNa k’rina jelma,
Si ngaloken kataNa.
Aku pe, aku pe,
Bengketi min aku pe.

Ayat 5 :
Perban dosa si nagangi,
Geluh kami mesera.
Mari min dage tangtangi,
Kam Tuhan mulahisa.
Aku pe, aku pe,
Pulahi min aku pe.

Ayat 6 :
Yesus reh ku doni enda,
Maba terang man banta.
Nusur kap ku manusia,
Maka malem ateta.
Aku pe, aku pe,
Nusur min man bangku pe.

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984

0 Response to "KEE 203 Pasu-Pasu Ni Tuhanta"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel