KEE 202 Ernalem Gelah Man Yesus


KEE No. 202 : 1 - 6 ( Ernalem Gelah Man Yesus )

Ayat 1 :
Ernalem gelah man Yesus
Kula ukur tendingku
Endesken geluhndu baNa
Keleng ateNa bandu
Reff :
Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

Ayat 2 :
Kita k’rina bas geluhta
P’raten daging simbak min
Pindo lebe gegeh baNa
Maka kita erdahin
Reff :
Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

Ayat 3 :
Ola lupa ‘rtoto baNa
Ras kataken bujur pe
Mbue kapen pemereNa
Ola lupa kita e
Reff :
Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

Ayat 4 :
Maka aku lit bas dame
Kam empuna geluhku
Riah ukur susah ate
Kuendesken man baNdu
Reff :
Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

Ayat 5 :
Ibas picet, kesusahen
Mungkuk kuadepenNa
Ola gegeh ipenalem
Tapi pasu-pasuNa
Reff :
Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

Ayat 6 :
Adi reh pe marak‘lesa
Lit kap man gelemenku
Ban tetap keleng ateNa
Si ngalemi pusuhku
Reff :
Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984

0 Response to "KEE 202 Ernalem Gelah Man Yesus"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel