KEE 199 Senang Gundari Geluhku


KEE No. 199 : 1 - 5 ( Senang Gundari Geluhku )

Ayat 1 :
Senang gundari geluhku
Ban Tuhan negu langkahku
Kuja pa pe perdalanku
Tetap tanNa gelemenku
Reff :
Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

Ayat 2 :
Tah paksa berngi si gelap
Tah paksa g’luhku la sikap
Man baNa aku ernalem
KataNa lalap kugelem
Reff :
Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

Ayat 3 :
Pengajuk erta doni e
Ngerintak aku lah bene
Tapina megenggeng aku
La sambar kinitekenku
Reff :
Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

Ayat 4 :
La kusumpahi geluhku
Aminna kurang bas aku
Ernalem ras ngarap baNa
B’rekenNa me erta surga
Reff :
Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

Ayat 5 :
‘Di mate tah nggeluh gia
Kam Tuhan me netapkenca
La lit ngasup ngolangisa
‘Di akapNdu nggo paksana
Reff :
Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984

0 Response to "KEE 199 Senang Gundari Geluhku"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel