Kebaktian GBKP Minggu, 2 Juni 2019


Kebaktian GBKP KM 8 - Minggu, 2 Juni 2019
( EKSAUDI : BEGIKEN MIN O JAHWE )

BAHAN KHOTBAH

Invocatio : Roma 8 : 26
28. Sieteh maka i bas kai pe Dibata erdahin guna kiniulin man kalak si erkeleng ate man baNa, e me kalak si enggo ipilih Dibata arah sura-suraNa.
Ogen : Daniel 3 : 21 – 29 ( Tunggal )
21. E maka minter iiketna rikut ras bajuna, jubahna, bulangna, ras kerina pakenna si deban, jenari iambekkenna ku bas ginuhur si gurlah e.
22. Perban iperentahken raja maka gurlah kal ibahan ginuhur e, e maka isilamna penjaga si namaken kalak ndai ku bas ginuhur e.
23. Kenca bage, sangana teriket denga, ndabuh me Saderah, Mesah ras Abednego ku tengah-tengah api si gurlah e.
24. Rempet tedis Nebukadnesar rikut ras jengang pusuhna. Isungkunna suruh-suruhenna nina, “Ma telu kalak kin ndai si iiket ras si ibenterken ku bas ginuhur si gurlah e?”
Erjabap ia nina, “Ue Raja.”
25. “Adi bage ngkai maka kuidah empat kalak erdalan-dalan i bas api e?” nina raja nungkun, “Lanai ia teriket, janah la kena kai pe ia; si peempatken rupana bagi anak dibata.”
Kalak ndai ipulahi teluna, pangkatna iangkat
26. E maka ideheri Nebukadnesar babah ginuhur si gurlah e janahna erlebuh nina, “O Saderah, Mesah ras Abednego, suruh-suruhen Dibata si Meganjangna! Ndaratlah, mari ku jenda!” E maka minter ndarat kalak ndai.
27. Kerina raja-raja, gubernur-gubernur, wakil gubernur, ras pegawai-pegawai raja si debanna pulung ngenehen kalak ndai teluna, la lit sitik pe si mesuina ibahan api e. Ujung bukna pe la meseng, uisna pe la ceda, janah bau cimber pe ia lang.
28. Nina raja, “Pujilah Dibata si Saderah, Mesah ras Abednego! IsuruhNa malekatNa engkelini kalak si nembah ras ernalem man bana. Pang ia ngelawan perentahku ras ngasamken kesahna gelah ola mungkuk ras nembah man dibata si deban, seakatan man Dibatana jine.
29. E maka genduari kuperentahken, adi ise gia i bas kerina bangsa, suku tah cakap si ngerana la mehamat kerna Dibata si Saderah, Mesah ras Abednego, la banci lang itampul ras dagingna ikeret-keret, janah rumahna iruntuhken. Sabap la lit Dibata si deban si ngasup ngkelini bage hebatna.”
Khotbah : Masmur 27 : 7 – 10 (Antiphonal)
7. O TUHAN, begiken min tupung aku erlebuh man baNdu,
mekuah min ateNdu dingen aloi min aku!
8. NiNdu, “Mari sembah Aku.”
Ningku, “Minter aku reh, TUHAN.”
9. Ola Kam cebuni man bangku,
ola Kam nembeh man bangku
aku suruh-suruhenNdu, ola min aku ipelawesNdu.
Sabap Kam kap penampatku, ola tadingken aku.
O Dibata, Kam kap si ngkelini aku.
10. Aminna pe itadingken nande ras bapangku aku
tapi TUHAN tetap si pekena-kena aku.

Tema : ”Begiken Dingen Aloi Aku”

ENDE-ENDEN
  1. KEE 192 : 1-3  ( KLIK JUDUL KEE UNTUK MELIHAT TEKS )
  2. KEE 197 : 1-4  ( KLIK JUDUL KEE UNTUK MELIHAT TEKS )
  3. KEE 377 : 1-2  ( KLIK JUDUL KEE UNTUK MELIHAT TEKS )
  4. KEE 215 : 1-3  ( KLIK JUDUL KEE UNTUK MELIHAT TEKS )
  5. KEE 435 : 1- (Persembahen)
  6. KEE 288 : 1-3  ( KLIK JUDUL KEE UNTUK MELIHAT TEKS )


0 Response to "Kebaktian GBKP Minggu, 2 Juni 2019"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel